به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه خواربارفروشان بوکان ، در یازده ماهه نخست سال جاری ۱۳۶ هزار و ۷۷۱ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که ۵۸ درصد در بخش کالا و ۴۲ درصد در بخش خدمات بوده است.
از مجموع شکایات دریافتی ۲۲ درصد به صورت حضوری، ۵۴درصد تلفنی و ۲۴ درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است .
در عین حال پس از بررسی های معموله و ارزیابی کارشناسان تعداد ۱۳۱هزار و ۹۴۲ فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است.
همچنین از کل شکایات قابل پیگیری ۱۹ درصد منجر به رضایت شاکی، ۳۰درصد متخلف، ۳۲ درصد غیرمتخلف و ۱۹ درصد در دست بررسی است.
بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گران‌فروشی و عدم صدور صورتحساب است.

اتحادیه خواربارفروشان شهرستان بوکان